به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان به منظور قدردانی از زحمات دلسوزانه آموزگاران طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس راه ایمان استان خوزستان به اجرا درآمد.

با همت و برنامه‌ریزی سازمان مدارس و سازمان درمان راه ایمان تیمی مجرب از دندان‌پزشکان نیک‌اندیش در خوزستان گرد هم آمدند تا در اقدامی ایثارگرانه به ۲۳۰ نفر از همکاران گرانقدر این مجموعه خدمت‌رسانی کنند.

این طرح که طی ۴ روز و در قالب ۹ شیفت کاری اجرا شد با حضور و مشارکت ۲ درمانگاه و ۷ پزشک و ۷ دستیار پزشک و ۹ نفر پشتیبانی به ثمر نشست.

طی این برنامه فشرده و جهادی مجموعاً حدود ۱۰۰۰ خدمت تخصصی دندانپزشکی به ارزش ریالی ۱۱ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان با رعایت کامل استانداردهای پزشکی به معلمان عزیز ارائه گردید.

جزئیات این خدمات شامل ۶۴۵ مورد ترمیم دندان و ۱۵۸ مورد کشیدن و جراحی و ۱۳۲ مورد عصب‌کشی و ۹۲ مورد جرم‌گیری و سایر خدمات تخصصی بوده است.

تحقق این اقدام ارزشمند مرهون حضور ایثارگرانه پزشکان داوطلبی است که با سعه‌صدر و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی تخصص و زمان خود را وقف خدمت به جامعه فرهنگیان نمودند.

بدین‌وسیله از زحمات بی‌شائبه و دست‌های توانمند و نیت خیرخواهانه تمامی اعضای تیم درمانی صمیمانه سپاسگزاری می‌شود؛ امید است این تلاش‌ها گامی مؤثر در جهت حفظ سلامت و افزایش رفاه این جهادگران عرصه آموزش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *