با پیگیری و همت مدیر مدرسه ریحانه‌النبی روستای سیدحسین از شهرستان حمیدیه و همراهی آموزگار پایه چهارم، یک دستگاه آبسردکن نو توسط یکی از خیرین خریداری و به این مدرسه تحویل داده شد.
این اقدام ارزشمند با هدف بهبود امکانات رفاهی مدرسه و تأمین آب آشامیدنی سالم برای دانش‌آموزان انجام شد و گامی مؤثر در راستای فراهم‌سازی محیطی مناسب‌تر برای تحصیل آنان به شمار می‌رود.
این حرکت خیرخواهانه، جلوه‌ای زیبا از همکاری خیرین و عوامل مدرسه در توجه به نیازهای آموزشی و رفاهی دانش‌آموزان است و شایسته قدردانی می‌باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *