با همکاری دهیار محترم و کمک خیرین گرانقدر، رنگ مورد نیاز برای مدرسه امیرالمؤمنین (ع) روستای صفرای مقدم شهرستان شادگان تهیه شد و طراحی و رنگ‌آمیزی کامل فضاها توسط خودِ همکاران و دانش‌آموزان مدرسه با شور و انرژی انجام گرفت.
خانم فاطمه دریس‌نژاد، معلم پایه سوم دبستان، با خلق طرح‌های چشم‌نواز بر دیوارها و مشارکت فعال در رنگ‌آمیزی، همراه با خانم جهانی مربی پیش‌دبستانی، آقای امین صباحی مقدم مدیر مدرسه، و گروهی از دانش‌آموزان خلاق، حیاط و کلاس‌ها را به یک فضای دلنشین و پرانرژی تبدیل کردند.
 این کار گروهی ارزشمند، نه‌تنها رنگ تازه‌ای به دیوارها بخشید، بلکه حس تعلق، مسئولیت و شادی را در دل دانش‌آموزان پررنگ‌تر ساخت. از تک‌تک عزیزانی که با هنر خود محیطی شاد و دل‌انگیز آفریدند، صمیمانه سپاسگزاریم.

1 دیدگاه در “ مدرسه‌ای که با دستان همکاران و دانش‌آموزان جان گرفت

  1. چه زیباست وقتی عشق به آموزش، در کنار همدلی و همکاری، چنین جلوه‌ای می‌یابد .سپاس از دهیار محترم، خیرین عزیز و همکاران و‌دانش آموزان پرتلاشی که با دستان هنرمند و دل‌های بزرگ خود، فضای مدرسه امیرالمؤمنین (ع) را به محیطی سرشار از شادی و امید برای کودکان تبدیل کردند. این اقدام ارزشمند به این معنی است که هر جا دل‌ها در کنار هم باشند، حتی ساده‌ترین دیوارها می‌توانند به بوم امید و لبخند کودکان تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *