لبخند امید بر لبان دانشآموزان آلبوعفری شمالی!
در اقدامی ارزشمند و با همت خانم عفراوی، مدیر محترم و کادر دلسوز مدرسه بلال حبشی در روستای آلبوعفری شمالی، کلاسهای این مدرسه با هزینه شخصی رنگآمیزی شدند.

این ابتکار ستودنی، فضایی شاد و پرانرژی برای تحصیل دانشآموزان فراهم کرده و نه تنها زیبایی بصری کلاسها را دوچندان نموده، بلکه روحیه و نشاط را به محیط آموزشی تزریق کرده است.

امیدواریم این اقدام زیبا، الگویی برای سایر مدارس باشد و شاهد تکرار این حس خوب در سراسر کشور عزیزمان باشیم.