به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان استان خوزستان، مهدی صفایی، مدیر سازمان، عصر روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه، با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان، با دکتر طائی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کرد.

این دیدار که در فضایی مبتنی بر همکاری متقابل برگزار شد، فرصتی مغتنم برای تبادل نظر پیرامون راهکارهای توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه‌های گوناگون آموزشی و فرهنگی فراهم آورد.

در این دیدار با تاکید بر اهمیت مضاعف توانمندسازی معلمان و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ قرآن کریم، مقرر شد کارگاه‌های توانمندسازی همکاران با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید مجرب، توسط سازمان مدارس راه ایمان و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان برای همه معلم‌های منطقه برگزار شود.

همچنین استفاده از ظرفیت‌های نخبگان آموزش و پرورش دشت آزادگان در راستای تحقق اهداف مورد نظر، بویژه گسترش فعالیت‌های قرآنی مورد توجه قرار گرفت.

مهدی صفایی، مدیر سازمان مدارس راه ایمان خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و توافقات حاصل شده، بر عزم راسخ موسسه راه ایمان برای تقویت همکاری‌های همه جانبه با مدیریت آموزش و پرورش دشت آزادگان در راستای ارتقای کیفیت آموزشی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *