به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان مراسم گرامیداشت روز معلم در دبستان امام هادی(علیه‌السلام)برگزار شد.

سعید عذاری، دهیار روستا، به همراه ناصر شایعی، رئیس شورای اسلامی، و اعضای شورا شامل عباس چنانی، صادق ناصحی و طالب مرمضی، از زحمات کادر آموزشی این مدرسه تقدیر کردند.

در این مراسم، مسئولان محلی با حضور در جمع معلمان، قدردانی خود را از تلاش‌های فرهنگیان در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه اعلام کردند.

این اقدام نمادین، نشان‌دهنده‌ی اهمیت جایگاه معلم و نقش آموزش در توسعه‌ی پایدار روستا بود. گفتنی است در پایان این برنامه، از معلمان دبستان امام هادی(علیه‌السلام) به‌پاس خدمات آموزشی آنان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *