به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان مراسم گرامیداشت روز معلم در دبستان امام هادی(علیهالسلام)برگزار شد.
سعید عذاری، دهیار روستا، به همراه ناصر شایعی، رئیس شورای اسلامی، و اعضای شورا شامل عباس چنانی، صادق ناصحی و طالب مرمضی، از زحمات کادر آموزشی این مدرسه تقدیر کردند.
در این مراسم، مسئولان محلی با حضور در جمع معلمان، قدردانی خود را از تلاشهای فرهنگیان در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه اعلام کردند.
این اقدام نمادین، نشاندهندهی اهمیت جایگاه معلم و نقش آموزش در توسعهی پایدار روستا بود. گفتنی است در پایان این برنامه، از معلمان دبستان امام هادی(علیهالسلام) بهپاس خدمات آموزشی آنان تجلیل شد.