به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان، در سالروز شهادت بزرگ بانوي دو عالم، حضرت زهرا (س) و ارج نهادن به مقام والای ايثار وشهادت و به منظور بسط و گسترش فرهنگ فاطمی در ميان دانش‌آموزان مراسمی با حضور مهدی صفایی؛ مدیر سازمان مدارس راه ایمان استان خوزستان، ناصر علی‌فر؛ معاون سازمان مدارس خوزستان، امام جمعه محترم شهرستان حمیدیه، راهبر آموزشی آموزش و پرورش، موسوی؛ راهبر قرآنی، حیدری؛ راهبر پرورشی، اعضای شورا ودهیاری و جمع کثیری از اهالی روستا در دبستان سلیم بن قیس برگزار شد‌.

 

 

در این برنامه که اجرای آن بر عهده دانش‌آموزان بود موکب دانش‌آموزی با توزیع چای و قهوه به حاضران خدمت می‌کرد و اجرای نمایش و قرائت حدیث کساء نیز توسط دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

 

 

در این مراسم با همت خیرین و مشارکت معلمان ۴۵۰ پُرس غذای نذری با هزینه‌ای بیش از 230 میلیون ریال بین دانش آموزان و حاضرین، توزیع شد.

 

 

گفتنی است در مراسم نماز جمعه روز ۱۶ آذر نیز با حضور مسئولین، روحانیون، معتمدین، فرماندهان انتظامی و نظامی و جمع زیادی از مردم حمیدیه، از دانش آموزان برتر مدرسه سلیم بن قیس روستای علاونه توسط امام جمعه شهرستان حمیدیه تقدیر به عمل آمد.

1 دیدگاه در “مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مدرسه سلیم بن قیس

  1. امیدوارم که همیشه موفق وسربلند وسرافراز باشید۔
    ازمسئولین موسسه کمال تشکر وقدردانی داریم که باحضورشان مایه‌ی دلگرمی بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *