نذری متفاوت با پرچمداری معلمان و دانش‌آموزان مدارس راه ایمان در مرز چذابه

🍃حدود ۶ یا ۷ سال پیش بود که با ابتکار مدیر سازمان مدارس راه ایمان استان خوزستان، برنامه‌های مشارکت در کارهای خیر با عناوین مختلفی از جمله ” همراه شو عزیز ۱” ، “همراه شو عزیز۲” و “همراه شو عزیز۳” با پیشتازی معلمان و همکاران راه ایمان، در سازمان شکل گرفت.

🔸سیل آمد و موضوع کار خیرمان شد : یاری به آسیب‌دیدگان بارندگی در بحبوحه‌ی کرونا، به کمک بیماران کرونایی شتافتیم، در ماه رمضان، سبدهای کالا را تدارک دیدیم و …

 

🍂حالا چند سالی می‌شد که همکاران گروه‌هایی کوچک تشکیل داده بودند و اغلب در حد توان و وسعشان کارهای خیرخواهانه را ادامه می‌دادند….

🪴تا اربعین امسال اربعین، بعد از سال‌ها، یک فعالیت همگانی را دوباره کلید زدیم…. فعالیتی با مشارکت تمام خانواده‌ی راه ایمان… از معلمان گرفته تا دانش‌آموزان و همه دوستانی که دلشان با ما و کارهایمان بود.

🕊به همت یاری همدلانه‌ی شما، بسته‌های کوچک شکر و خاکشیر که برگرفته از پاکی قلب‌های‌تان بود، آماده شد و بین زائران اربعین توزیع گشت تا در این روزهای گرم، خنکای جانشان شود.

🌿بار دیگر سپاسگزار قلب رئوف و حضور پرسخاوتتان هستیم که بارها ثابت کرده‌اید، اندک توان هر کدام از ما وقتی در خانواده‌ای به نام راه ایمان جمع می‌شود، بی‌شمار می‌گردد.

✨حالا با توکل به خدای مهربان و تکیه به همراهی شما، عزم آغاز یک همدلی جدید با اولویت کمک به دانش‌آموزان راه ایمان را داریم.

✅منتظر ما باشید تا در طلوع مهر، به یاری دانش‌آموزی بشتابیم و رویاهایش را به واقعیت تبدیل کنیم…