حضور مدیر و اعضای شورای آموزش سازمان مدارس راه ایمان در جلسه آشنایی با پدافند غیرعامل در تیپ ۳۹۲ ارتش
توسط
1404-08-10
به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، جلسه آشنایی با پدافند غیرعامل با شعار «تابآوری زیرساختی و پایداری اجتماعی» در تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش شهید آشوری شهرستان حمیدیه برگزار شد.
با دعوت جناب آقای دکتر عساکره، فرماندار محترم شهرستان حمیدیه، مدیر سازمان مدارس راه ایمان خوزستان به همراه اعضای شورای آموزش در این نشست حضور یافتند.
این جلسه با مشارکت فرماندار، فرماندهان ارتش و سپاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، بخشداریهای تابعه و مسئولان دستگاههای اجرایی و خدماتی برگزار شد. در جریان نشست، موضوع گسترش همکاریهای مشترک بین نهادهای اجرایی و فرهنگی و کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه دانشآموزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سخنران این جلسه که فرمانده تیپ شهید آشوری بود بر نقش مؤثر آموزش و فرهنگسازی در افزایش تابآوری اجتماعی، حفاظت از زیرساختهای حیاتی و کاهش آسیبپذیری در برابر تهدیدات مختلف تأکید کرد.
مدیر سازمان مدارس راه ایمان خوزستان در حاشیه این نشست ضمن تقدیر از برگزاری این برنامه گفت:
«پدافند غیرعامل مفهومی گسترده است که حوزههای فرهنگی و آموزشی را نیز دربرمیگیرد. ارتقای آگاهی دانشآموزان و تقویت روحیه مسئولیتپذیری آنان، بخش مهمی از امنیت پایدار اجتماعی است و ما آمادهایم برای نهادینهسازی این مهم و آموزش معلمان و دانشآموزان با دستگاههای مختلف همکاری کنیم.
وی همچنین بر آمادگی این سازمان با دستگاهها و نهادهای مختلف شهرستان مبنی بر کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.