به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، مراسمی با حضور مسئولان محلی در روستاهای ضحاک عبدالنبی و عیله۱ برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جناب آقای حمزه سلیمانی (بخشدار محترم شعیبیه شوشتر)، فرمانده حوزه بسیج ۵ روستایی امام موسی کاظم(ع)، دهیار و امام جماعت محترم روستا همراه بود، از زحمات معلمان این مناطق تقدیر شد.
این مراسم که با استقبال خوب معلمان همراه بود، نشان دهنده توجه ویژه مسئولان به جایگاه رفیع معلمان در تربیت نسل آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *