به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان، همایش بزرگداشت روز معلم به منظور تقدیر از زحمات خالصانه معلمان و مربیان راه ایمان، چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

این مراسم که هرساله با حضور بیش از 700 نفر از معلمان، مدیران، دبیران، مربیان پرورشی و روحانیون از هفت شهرستان مختلف برگزار می‌شود، فرصتی است برای تجلیل از تلاش‌های بی‌وقفه فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت.

فضایی صمیمی و خانوادگی برای قدردانی از زحمات کادر آموزشی، اجرای برنامه‌های ویژه توسط نفرات برتر جشنواره مهر و تقدیر از معلمان نمونه و تجلیل از نقش بی‌بدیل آنان در پرورش نسل آینده، از ویژگی‌های این همایش است. هدف از برگزاری این همایش تأکید بر اهمیت جایگاه معلم در جامعه و پاسداشت تلاش‌های آنان در ساختن فردایی بهتر در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *