به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس راه ایمان،  روز جمعه 14 دی ماه مراسم جشن تکلیف برای دانش‌آموزان دختر ۹ ساله و دانش‌آموزان پسر متوسطه اول راه ایمان شعیبیه در مقام حضرت صاحب‌الزمان (عج) با حضور مهدی صفایی، مدیر سازمان مدارس راه ایمان خوزستان، حجت‌‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم نامداری، مدیر آموزش و پرورش شوشتر و دیلمی، مسئول مشارکت‌های مردمی اداره، اخوان سادات، معاون فرماندار شوشتر، بخشدار میان‌آب و جمعی از اهالی محترم منطقه در شوشتر برگزار شد.

این مراسم در راستای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی، اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور ۹۱ دختر ۹ ساله و ۵۵ پسر متوسطه اول شعیبیه در فضایی صمیمی برگزار شد.

در این جشن علاوه بر تاکید به برپاداشتن نماز، به ویژه نماز جماعت و بیان برخی فرایض دینی از جمله حجاب و محرمات و … به زبانی طنز و دلنشین و همراه با شعر

مهدی صفایی مدیر سازمان مدارس راه ایمان خوزستان نیز به صحبت با دختران تازه به تکلیف رسیده پرداختند و گفتند: شما، خدای مهربان و امام خوبی‌ها، حضرت صاحب‌الامر (عج )را به عنوان دو رفیق مهربان، همیشه همراه خواهید داشت که می‌توانید با آنها نیایش و صحبت کنید.

همچنین در این مراسم، حجه‌الاسلام سید محمدسادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی نیز، به تقدیر و تشکر از مرجع عالیقدر اسلام آیت‌الله سیستانی دام مد ظله‌العالی پرداختند و گفتند: ما همگی باید ممنون این مجموعه خیریه باشیم که برای روستاهای کم برخوردار تمام تلاششان را می‌کنند. گفتنی است تا 19 دی ماه این جشن در باقی مناطق خوزستان: آبادان، خرمشهر، شادگان، کرخه، حمیدیه و سوسنگرد نیز برگزار خواهد شد.

#جشن_تکلیف #دانش_آموز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *