معلم پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش ارسال کرده:

قبولی ما حاصل دوره ها و کلاس های موسسه بود به خاطر آموزش ها و دوره ها کاملا متفاوت بودیم با بقیه معلمانی که شرکت کرده بودند واقعا ممنونم از تمام مدیران زحمت کش به خاطر گذاشتن دوره های توانمندسازی معلمان راه ایمان ،که اگر اونها نبودند ما هرگز قبول نمیشدیم

معلم پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش ارسال کرده:

ممنون از لطف،محبت وهمراهی شما بزرگواران قطعا خدمات ارزنده ی سازمان راه ایمان گامی موثر در این موفقیت داشته ودارد.

معلم پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش ارسال کرده:

سپاس از مهر و محبت شما، بدون شک این موفقیت حاصل تلاش‌های فراوان موسسه در راستای توانمندسازی معلمان بوده که هر ساله شاهد قبولی تعدادی از همکاران شاغل در موسسه راه ایمان هستیم.

معلم پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش ارسال کرده:

سلام و تحیات قبولی همکاران ، حاصل آموزش و دوره های توانمندی سازی معلمان مدارس راه ایمان بوده

معلم پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش ارسال کرده:

هرچه ارائه کردم از آموزش های صورت گرفته در دوره های موسسه راه ایمان هستش و این قبولی رو مرهون برکات این موسسه می دانم

معلم پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش ارسال کرده:

 بی شک نیروهای موسسه ازتوانمندترین معلمان درمناطق شناخته شدن واین حاصل تمام تلاش شماووجودکارگاه های متنوع وپرباربوده است…همیشه باافتخارخواهم گفت که من یک راه ایمانی هستم.

معلم پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش ارسال کرده:

دقیقاً هم اینطور هست و بنده این موفقیت را مدیون موسسه هستم و تا عمر دارم این لطف را فراموش نخواهم کرد. با تشکر از تمام زحماتی که برامون کشیدید…یه عمر مدیون موسسه هستم.

یکی از داوطلبین ورود به سازمان مدارس راه ایمان گفته:

خوبان و دلسوزان مجموعه‌- ای آدم‌هایی که نمی‌توانید بی‌تفاوت باشید ـ بزرگانی که هدفتان همچون روحتان بزرگ و همچون شخصیت‌تان  وصف ناپذیر است به‌عنوان میهمانی چند روزه که در محضرتان بوده‌ام این را یافتم که متفاوتید ، راهتان درست‌تر ، هدفتان والاتر و کارتان خالصانه‌تر از همه‌ی کسانی است که در راه آموزش کار می‌کنند. ایده ها  ، گفته هایتان ، منش و رفتارتان،  نشان از اراده‌ای قوی و اخلاصی خاص دارد که نگاه ها را به این مجموعه، متفاوت می‌کند.